مختار راد

مشاوره بازاریابی B2B در اهواز

مشاوره مدیریت استراتژیک صنعت پخش

تحقیقات بازار و تدوین مارکتینگ پلن

تیمسازی و طراحی سیستم فروش

مختار راد

مشاوره بازاریابی B2B در اهواز

مشاوره مدیریت استراتژیک صنعت پخش

تحقیقات بازار و تدوین مارکتینگ پلن

تیمسازی و طراحی سیستم فروش

تنیدگی دات آی آر

« دکتر کیک » آموزش بازاریابی کیک و شیرینی خانگی

۱۳۹۸-۰۹-۲۸ گفتگو
« دکتر کیک » آموزش بازاریابی کیک و شیرینی خانگی

چگونه کیک خانگی بفروشم؟ چطوری با کیک و شیرینی خانگی کسب درآمد کنم؟ چگونه برای محصولات خانگی بازار درست کنم؟ فروش کیک و شیرینی خانگی رو از کجا یاد بگیرم؟ برای وارد شدن به فروش تولیدات خانگی، به چه چیز هایی باید فکر کنم؟ بسته بندی باید چطور باشه؟ چگونه با مشتری حرف بزنم؟ اصلا کسی هست که آموزش بازاریابی کیک و شیرینی خانگی داشته باشه؟ چه اهواز باشید چه هرجای دیگه ای از کشور ، دکتر کیک برای همین اینجاست…

اگر به هدف پیدا کردن راهی برای افزایش فروش کیک و شیرینی خانگی دست پخت خودتون به وبسایت من رسیدید، پیشنهاد میکنم با دکتر کیک تماس بگیرید.

 

موسسان دکتر کیک که یک زوج توانمند و با سواد و مهربان هستند که سعیشون آموزش بازاریابی کیک و شیرینی خانگی برای کارآفرین های گمنام خانه ها هست. افتخار بنده بود تا با زوج موسس این استارتاپ، احمد حسن زاده و الهام سبحانی فر در حاشیه نمایشگاه الکامپ اهواز ( آبان ۱۳۹۸ – نوامبر۲۰۱۹ ) گفتگویی داشته باشم تا با روحیات، هدف ها و مسیرشون بیشتر آشنا بشم.

اگر در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنید یا به فعالیت استارتاپ ها علاقمند باشید، یا حتی اصلا یک تولید کننده کیک و شیرینی خانگی هستید، باید با دکتر کیک آشنا بشید. چون دکتر کیک دقیقا یک نمونه موفق ایرانی در استراتژی نیچ مارکت هست که تونسته در اهواز برای کسب و کار های خانگی رونق فروش ایجاد کنه.

دکتر کیک با این فلسفه تاسیس شد که : بازار کیک و شیرینی خانگی ، بازار جذاب و پر تقاضایی هست. اما فعالان این صنعت – یعنی همان خانم های خانه داری که با هنر آشپزی و کیک پختن می خواهند کسب درآمد کنند – در زمینه بازاریابی و فروش نیاز به کمک و آموزش دارند. خدمت دکتر کیک برای آنها، آموزش بازاریابی کیک و شیرینی خانگی از دیجیتال مارکتینگ و استفاده حرفه ای از اینستاگرام، نحوه عکاسی از کیک و شیرینی، تولید محتوا، تا نحوه گفتگو با مشتری است.

یکبار در جلسه اتاق بازرگانی اهواز به صراحت گفتم هرچند که هم به دولت قبل و هم دولت فعلی انتقاد دارم، و هیچ کدام را بهتر از دیگری نمی دانم، اما «افزایش پهنای باند اینترنت ایران» رو یک خدمت با ارزش از دولت حسن روحانی می دونم چون این یک پیشرفت لازم برای کشور بود و حداقل تاثیرش در حوزه کسب و کار این بود که کسب و کارهای دیجیتالی زیادی ایجاد شدند و حتی کسب و کارهای فیزیکی زیادی تونستند با دیجیتال مارکتینگ رونق فروش و گردش مالی بزرگتری ایجاد کنند.

همین مساله « فراگیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی» باعث شده تا امروز برای بازاریابی تولیدات و مشاغل خانگی ، ابزار های ساده و ارزان قیمتی در اختیار خانم های کارآفرین قرار بگیره. لکن نحوه استفاده حرفه ای از شبکه های اجتماعی در زمینه فروش به هر حال به تخصص و راهنمایی نیاز داره. بنابراین دکتر کیک وارد میدان شد تا با هزینه های کم، نحوه فروش از طریق اینستاگرام و در واقع دیجیتال مارکتینگ رو برای فروش کیک خانگی به خانم های کارآفرین یاد بده.

البته باید بگم این شغل- فروش کیک و شیرینی خانگی- صرفا حوزه فعالیت خانم ها نیست و حتی آقایون هم گاها دست به کارآفرینی با عنوان محصولات خانگی کرده اند که موفق هم بوده اند. (چون به هر حال یک خانم تولید رو به دست گرفته! و یا شبکه های اجتماعیشون رو مدیریت می کنه!) ?

مطالب مرتبط:

گفتگو با برترین های دیجیتال مارکتینگ در الکامپ اهواز

شش شاهراه وفاداری مشتری

سوالات متداول در زمینه مشاوره کسب و کار

 

برچسب ها:
۱۰ دیدگاه
  • لطفعلی ۰۴:۵۸ ۱۴۰۰-۰۸-۳۰ پاسخ

    سلام من بدلیل نیاز مبرمی ک دارم به تولید کلوچه خرمایی دست زدم و مشتری میخوام چکار باید بکنم.از راهنماییتون سپاسگزارم

    • مختار راد ۰۸:۳۴ ۱۴۰۰-۰۹-۲۴ پاسخ

      سلام. لطفا با دوستان دکتر کیک ارتباط بگیرید. کافیه توی اینستاگرم پیداشون کنید

  • لیلا ۱۶:۵۱ ۱۴۰۰-۰۴-۰۱ پاسخ

    سلام من خیلی به کارکیک وشیرینی علاقه دارم یه دوره کلاسم رفتم خیلی دوست دارم ازخودم درآمدداشته باشم وبفروشم ولی هیچ مشتری برام نمیاداگرم بیادفقط قیمت میگیرن ومیرن بلدنیستم تبلیقات کنم که مشتری جذب بشه یابلدنیستم چطوربامشتری حرف بزنم که خریدکنه لطف بهم کمک کنید

    • مختار راد ۰۸:۲۸ ۱۴۰۰-۰۴-۰۶ پاسخ

      سلام. فکر می کنم اگر صفحه اینستاگرام “دکترکیک” رو ببینید ، بتونید ازش استفاده کنید. تا جایی که خبر دارم اپلیکیشن خودشونو هم دارند که مستقیما توی فروش و تامین مواد و به صرفه تر شدن کیک پزی در خانه کمک می کنه.

      • نرگس ۱۹:۴۶ ۱۴۰۱-۰۷-۲۲ پاسخ

        سلام الان که اینستا فیلتر شده چطوری می تونم کیک شکلاتی بفروشم.

  • سارانی ۱۷:۵۷ ۱۳۹۹-۰۵-۰۷ پاسخ

    سلام
    میخوام تو خونه کسب وکار کیک شیرینی وژله راه اندازی کنم منتها تو شهری که زندگی میکنم غریبه هستن کسی منو نمیشناسه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • مختار راد ۱۱:۰۰ ۱۳۹۹-۰۵-۰۸ پاسخ

      با تیم دکتر کیک تماس بگیرید. هم در اینستا و هم در وبسایتشون، می تونید اطلاعات تماسشون رو بیابید.

  • موسوی ۱۷:۵۸ ۱۳۹۸-۱۱-۱۹ پاسخ

    واقعا ممنون منم به مشاوره نیاز دارم خدا خیرتون بده

    • لیلا ۱۶:۴۹ ۱۴۰۰-۰۴-۰۱ پاسخ

      سلام من میخام توخونه کیک وشیرینی بفروشم ولی مشتری ندارم مخاطب ندارم بلدنیستم چطورمستری جذب کنم چطورتبلیقات کنم بلدنیستم چطورپست بزارم لطفاکمکم کنید

  • زن روز ۱۷:۲۱ ۱۳۹۸-۱۰-۲۵ پاسخ

    ممنون مطلب خوبی بود

درج دیدگاه