استراتژی بازاریابی املاک

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی املاک – راهنمای عملی

در سومین PDF از سری نوشته های بازاریابی مدرن، به بازاریابی املاک و مستغلات می پردازم. در فایل pdf برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی املاک، یک نقشه راه برای توسعه بازار املاک ارائه کرده ام که مناسب کارگزاران املاک، بنگاه های ملکی و کارشناسان زبده املاک است. مناسب کسانی که اهل مطالعه در مورد دانش کسب و کار و استراتژی هستند، و میخواهند از سبک سنتی وارد سبک نوین کسب و کار بشوند.

دانلود PDFبرای دانلود فایل PDF روی دانلود⇑ کلیک کنید

16 صفحه

مسیر من در PDF های بازاریابی مدرن، این بوده که از شناخت دقیق و جهانی بازاریابی مدرن و زوایای آن شروع کنم و به سمت کشف کاربرد آن در بیزینس های مختلف برسم. درست مثل این بار که بازاریابی مدرن را در بازاریابی املاک وارد کردم.

اولین فایل PDF ، دقیقا شناخت فنی بازاریابی مدرن فراتر از نوشته های سطحی در فضای نت فارسی و مقالات متداول و آکادمیک و غیرکاربردی بود. برای موثر و کاربردی واقع شدن این فایل، بازاریابی مدرن را در مقایسه با بازاریابی سنتی یا ارتدکس بازشناسی کردم.

دومین PDF به بازاریابی تک به تک، از روش های بسیار پیشرو و موثر در بازاریابی مدرن پرداخت. روشی که میتواند هک رشد یا اصلا بیزینس مدل برای بسیاری از استارتاپ ها باشد. چنانکه مثال های آن را در فایل آوردم. همچنین میتواند روش رقابت یا نفوذ در بازار یا ایجاد انحصار برای corporation ها یا شرکت های بزرگ (غول) باشد.

ناگفته نماند ، چیزی که در فایل حاضر -یعنی فایل سوم- نوشتم «راهنمای عملی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی املاک برپایه بازاریابی مدرن ، استراتژی محتوا و دیجیتال مارکتینگ» است و حاصل مطالعه و تعامل من با سه تا از شبکه های بزرگ کارگزاری املاک در جنوب کشور بوده است. لذا چیزی که با آن روبرو می شوید یک نقشه آزمون شده و نتیجه گرفته است که میتوانید برای توسعه در فضای به شدت رقابتی، شوک زده و رو به رکود املاک به شکلی موفقیت آمیز استفاده کنید.

بطور خلاصه این فایل به معرفی ده گام برای برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی املاک ، هدف گذاری و تعیین مسیر برای هر گام می پردازد. لکن بخاطر امانت داری از اسرار کارگزارانی که این روش را برای توسعه بازار آنها پیاده کردم، همچنین بخاطر زحمتی که برای اجرایی شدن آن کشیدم، از بیان جزییات اجرایی آن خودداری نمودم.

امید دارم راهنمایی های این فایل برای افزایش درآمد و پیشبرد اهدافتان در حوزه بازاریابی املاک مفید باشد.

برای آشنایی با سرفصل های فایل PDF ، آنها را اینجا نوشتم:

گام اول:              هدف از نگارش استراتژی بازاریابی املاک

گام دوم:              انواع ملک از نظر بازاریابی

گام سوم:            روش های متداول بازاریابی املاک

گام چهارم:           تحلیل ابعاد مختلف بازاریابی املاک

گام پنجم:            نکات استراتژیک بازاریابی املاک

گام ششم:          گام های استراتژیک بازاریابی املاک

گام هفتم:            نکته ای ظریف در تبلیغات املاک

گام هشتم:          مارکتینگ پلن برای کارگزاران املاک ، بنگاه های املاک و کارشناسان املاک

گام نهم:              تحقیقات بازار املاک

گام دهم:             روش های اعتمادسازی و برندسازی برای کارشناسان و کارگزاران املاک

دانلود PDFبرای دانلود فایل PDF روی دکمه ⇑ کلیک کنید

16 صفحه

 

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی املاک – راهنمای عملی

این PDF ، راهنمای عملی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی املاک برپایه بازاریابی مدرن، استراتژی محتوا و دیجیتال مارکتینگ است که حاصل مطالعه و تعامل من با سه تا از شبکه های بزرگ کارگزاری املاک در جنوب کشور بوده است. یک نقشه راه آزمون شده برای توسعه بازار در فضای به شدت رقابتی بازار املاک.

بازاریابی تک به تک

میخواهم یکی از High Level ترین روش های بازاریابی مدرن را برایتان معرفی کنم: بازاریابی تک به تک یا One to One Marketing. از مهیج ترین ، جالب ترین و پیشرفته ترین موضوعاتی که در بین انواع روش های بازاریابی با آن آشنا شدم. روشی از بازاریابی که نه در جستجوی مشتریان جدید بلکه در پی افزایش وفاداری و تکرار خرید مشتریان کنونی است.

بازاریابی مدرن در مقابل بازاریابی ارتدکس

در دهه های ابتدایی ، عمده توجه مارکتینگ بر روی فروش و فروختن محصول متمرکز بوده است.تحولات دهه های اخیر ،انتظارات از بازاریابی را تغییر داد. پایه و اساس بازاریابی نوین بر ارتباط بنا شده است. چیزی که به بازاریابی رابطه مند یا Relational Marketing معروف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *