زمینه های کاری

فواید مشاوره کسب و کار
نقطه آغاز بازاریابی

من یک کسب و کار آزاد در بازار دارم . برای شروع بازاریابی باید چه کار کنم؟

مهم است که بیزینس مدل شما چیست. اگر شرکت تامین کننده کالا باشید ، یک فروشگاه یا مغازه دارید، شرکت خدماتی و یا مهندسین مشار هستید، هر کدام شیوه بازاریابی خود را می طلبد. مهمترین اقدام برای شروع اینست که نقاط قوت و ضعف و مزیت های رقابتی را کشف کنیم. برای اینکار ما بیزینس پلن ترسیم میکنیم و همه ابعاد لازم را معاینه میکنیم. مشاور بازاریابی اهواز

یک شرکت تامین کننده دارم و سعی دارم بازار خودم را گسترش بدهم.

شالوده بازاریابی باید متناسب با بیزینس شما طراحی شود. متناسب توانمندی ها و امکانات شما ، متناسب محدودیت ها و ریسک ها و هزینه قابل تحمل برای شما. ده ها روش بازاریابی وجود دارد اما برای هر کسب و کار بهترین روش ها و اثربخش ترین آنها را باید انتخاب کرد. هیچ دلیل خاصی وجود ندارد که ویزیتوری یا بازاریابی تلفنی روش عمومی و اثر بخش برای همه کسب وکار ها باشد. محصول شما ، موقعیت کسب و کار شما در بازار ، مشتریان شما و نحوه ارتباط صحیح و اثر بخش با آنها روی اینکه کدام روش ها به شما فروش بیشتری میدهند تاثیر میگذارند. مشاور بازاریابی اهواز

بازاریابی استارتاپ

یک استارتاپ دارم. میخواهم قبل از راه اندازی به فکر بازاریابی آن هم باشم. چه کمکی میتوانم از شما بگیرم؟

کارآفرینان جوان علاقه و باور بیشتری نسبت به اصول نوین کسب و کار و استفاده از فرصت های فضای دیجیتال دارند و به شکلی بهتر از نسل کهنه کار گذشته با فضای جدید بیزینسی همگام میشوند .کسب و کار های جوان که در بستر اینترنت و تجارت الکترونیک شکل گرفته اند، در درآمدزایی نیز بسیار پر ظرفیت هستند و ظرفیت توسعه ای که در استارتاپ ها وجود دارد، از بسیاری از کسب و کار های سنتی فراتر است.حین طراحی محصول هم باید به فکر معرفی و بازاریابی آن باشید. در طراحی استراتژی محصول ، در پیش بینی انتخاب درست زمان جایگزینی محصول، در پیدا کردن راه های رشد سریع بازار ، در بخش بندی و انتخاب بازار هدف مناسب ، در پیداکردن روش های ساده تر دسترسی به مشتری و در بازار سازی ، میتوانم کمکتان کنم. این دانش من است. مشاور بازاریابی اهواز

استخدام پرسنل فروش و بازاریابی

هر فردی که مشتاق بازاریابی است و پرزنت خوبی از توانایی های خود ارایه میدهد میتواند بازاریابی خوبی بشود. اما نباید اشتباه کنیم. چون هر بازاریابی خوبی الزاما نمی تواند در سازمان شما موفق بشود. شرایط سازمان شما ، توقع های شما ، توقع های نیروی فروش ، محصول شما ، مشتریان شما و بازار شما عواملی هستند که تعیین میکنند چه افرادی با چه سابقه ای با چه ذهنیت و چه ویژگی های شخصیتی ای میتوانند برای فروش و بازاریابی محصول شما مفیدتر و ماندگار تر باشند. تخصص ما بازاریابی است و روحیات یک بازاریاب موفق را به خوبی میشناسیم. از طرفی بخوی میتوانیم این را تحلیل کنیم که برای بیزینس شما چه مدل شخصیتی از بازاریاب ها ، میتوانند مفید ، همپا ، همراه و ماندگار باشند. اگر در استخدام فرد مناسب دچار چالش هستید، اگر مدام درگیر ریزش نیرو و استخدام هستید ، اگر حس میکنید اعضای تیم علاقمند به کار نیستند یا همدلی و همکاری در کار تیمی ایجاد نشده است ، بدانید هر مشکلی راه حلی دارد. ما راه آن را برای شما پیدا میکنیم. مشاور بازاریابی اهواز

تیم ورک - آموزش فروش

تیم ورک و آموزش فروش

برای ساختن یک تیم ورک موفق بایددر ابتدا یک تیم خوب با وظایف مشخص و برنامه منظم داشته باشید. مدیریت یک تیم دردسر های فراوانی دارد. باید آنها را کوچ کنید، مدام به انها انگیزه بدهید ، آنها را پشتیبانی کنید و در اتمام فروش و بستن قرارداد کمکشان کنید. باید تعارضات را مداوم رصد و حل کنید. باید از تیم فروش گزارش بگیرید و کارآمدی آنها را بررسی کنید. باید به فکر ارتقاء توانمندی های آنها باشید. باید کمبود های انها را تشخیص بدهید و متناسب با آن چیزی که احتیاج دارند ه آنها یاری برسانید. اگر این لیست طول و دراز است و در وظایف مدیریتی دیگر جایی برای این همه کار ندارید، هدایت و آموزش تیم فروش را به ما بسپارید. مشاور بازاریابی اهواز

استراتژی بازاریابی

استراتژی بازاریابی

مشاور بازاریابی اهواز

راه حل شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها

دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا

نیمی از توجه مردم به شبکه های اجتماعی وفضای دیجیتال است. بعید است کسی از این پتانسیل به سادگی بگذرد. اما چگونه به خوبی از این پتانسیل بهره برداری کنیم و چگونه دیجیتال مارکتینگی شروع کنیم که واقعا منجر به فروش خوب بشود؟ اصلا چقدر باید از دیجیتال مارکتینگ در کار خودم توقع داشته باشم؟ نقش دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار من چه باید باشد؟ فروش بیشتر یا برندینگ؟ ارتباط با مشتری یا اطلاع رسانی؟ استراتژی مناسب من چیست؟

بهتر است با ابزار های دیجیتال، باری از دوش سازمان بردارم ؟ یا اینکه بر پتانسیل سازمان افزوده کنم؟ قصدم جلب اعتماد باشد یا ایجاد فروش؟ کدام به نفع من است؟ پیشنهاد میکنم کنکاش در این موضوعات را به ما بسپارید.

تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

مشاور بازاریابی اهواز

اتاق ایده میزگرد مباحثه

اتاق ایده ، بازاریابی خلاقانه

مشاور بازاریابی اهواز

تبلیغ خلاقانه خودرو

مهندسی تبلیغات اثر بخش

تبلیغات پول هدر دادن نیست البته به شرطی که هوشمندانه و اثر بخش باشد! مهندسی تبلیغات یعنی بدانیم قرار است با آن روی چه کسانی چه اثری بگذاریم. با تبلیغات مثل تخم مرغ شانسی برخورد نکنیم. میگویند گاهی پاسخ می هد و گاهی هم خیر. نظر ما مخالف این است. هر تبلیغاتی که شناخت از مشتری و بازار ، استراتژی ، فکر و ایده پشت آن باشد اثر بخش خواهد بود. تبلیغات را باید با بازاریابی و توان پاسخ دهی هماهنگ کرد. تبلیغات آدم ها را قانع نمی کند فقط ترغیب میکند. باید دلایل کافی برای خرید به مشتری ارایه بدهید. باید مسیر مشتری را بعد از دیدن تبلیغات هم تدوین کرد. و به این فکر کرد که بعداز تبلیغ انتظار چه رفتاری از مخاطب داریم. باید بررسی کنیم که چه رسانه و چه مدل تبلیغاتی برای کسب و کار شما و روی مشتریان شما تاثیر بیشتری خواهد داشت. این تخصص ماست.

مدیریت ارتباط با مشتریان

سیستم CRM و ارتباط با مشتریان

بیایید تلاش کنیم تا مشتری قدیم را مشتری جدید کنیم. یکی از مهمترین پتانسیل های هر کسب و کاری که مانند کوه ثروتی است که روی ان نشسته اند اما به آن بی توجه اند، مشتریانی هستند که درطی سال از شما خرید میکنند. شما نام و تلفن بسیاری از آنها را دارید. آنها مهمترین و سخت ترین مرحله در فروش را پاس کرده اند. آنها شما و کیفیت شما را تجربه کرده اند. پس شما را میشناسند و راحتتر قانع میشوند که از شما خرید بکنند. فقط لازم است انگیزه لازم را به آنها بدهید. معمولا هزینه ایجاد فروش به مشتری قدیمی از هزینه بازاریابی و ایجاد مشتری جدید کمتر است. حال اینکه چگونه آرشیو مشتری های قبلی را نظم بدهیم و دسته بندی کنیم، چه سیستمی برای آنها راه بیاندازیم و چه برنامه ای برای آنها داشته باشیم و چگونه برای آنها انگیزه ایجاد کنیم ، این دیگر تخصص ما است. مشاور بازاریابی اهواز