مشاور بازاریابی مختـار راد

ارتباط با من

مساله شما چیست؟ بازاریابی و فروش ؟
من راهکارهای مناسبی برای شما دارم

خلاصه ای از توانمندی ها و دانش تیم من

بازاریابی تخصص اصلی و محوری من است. سعی من اینست که بهترین راهکار ها متناسب با شرایطی که در آن قرار دارید را ارائه کنم. باید بدانید که هدف و دیدگاه شما نسبت به بیزینس و مشتری و جایگاه بازاریابی در تدوین مارکتینگ پلن بسیار موثر است. بنابراین مهم است که بتوانیم یکدیگر را بفهمیم و هر دو در یک فضای مشترک به بررسی کسب و کار شما، شناخت فرصت ها و چالش ها، کشف ویژگی های مشتریان، از نو شناختن محصول و در نهایت تدوین راهبرد ها و راهکار ها یا تاکتیک ها و تکنیک ها بپردازیم. همه موفقیت یک کسب و کار در «فروش موفق» خلاصه میشود. فروشی موفق است که فروش های بعدی را با خود به همراه بیاورد.

.

برای داشتن یک تیم موفق در فروش باید بدانیم افراد مناسب برای استخدام کیستند. مهارت های ارتباطی ، داشتن ذات فروشندگی و علاقه به کار فروش و بازاریابی ، چیزهایی هستند که بدیل و جایگزین ندارند. مهارت های مذاکره، زبان بدن و شناخت مشتری ؛ بسته به توان یادگیری فرد، با آموزش آموخته میشوند. اما در کنار استمرار و تعهد به کار و پذیرش شکست و “نه” بوجود می آیند. انگیزه های انسانی در این مساله تاثیر زیادی دارند.

بنابراین پیشنهاد من اینست که استخدام و آموزش بازاریاب ها و ویزیتور هایتان را به ما بسپارید. ما میتوانیم شخص مناسب را تشخیص بدهیم ، آموزش های مناسب ارائه بدهیم و با کمک به ماندگاری نیرو،  هزینه ها و دغدغه های استخدام و اخراج را برای کسب و کار شما کاهش دهیم.

در یک کسب و کار ، در دوراهی های تصمیم گیری، آنچه که به همه انتخاب ها هماهنگی و هم افزایی میدهد داشتن یک استراتژی مشخص و ثابت است. تفاوت شرکت ها و کسب و کار ها تنها در توانمندی های آنها نیست. بلکه در میزان  حساسیت و دقت آنها در شناسایی فرصت ها و چالش ها است. شرکت هایی که دارای دیدی استراتژیک هستند با همه نوع فرصتی خود را مشغول نمی کنند و البته برای چالش ها نیز از پیش آماده هستند. نقاط ضعف را به خوبی می شناسند و البته دل در گرو تسخیر کامل بازار نبسته اند. آنها میدانند نمی توانند قوی ترین یا بهترین باشند اما می خواهند در آنچه که توانمندی بیشتر و ضعف کمتری دارند سرآمد باشند.

.

دیسیپلین بیزینس شما در استفاده از نیروی فروش چیست ؟ آیا اعتقاد دارید به اینکه باید از تیم فروش صرفا نتیجه بخواهید ؟ آیا انتظار شما از تیم فروش رعایت اصول و پرستیژ کاری و برند شما است؟ آیا فکر می کنید هر این دو با هم بدست آمدنی هستند؟ مدیران فروش حرفه ای بخوبی می دانند که نتیجه گرایی و دیسیپلین رفتاری دو سر یک طیف هستند. هر چه بییشتر به هر سو حرکت کنید از دنباله دیگر دور تر شده اید. جای درست برای شرکت شما کجاست ؟ چه میزان آموزش به نیروی فروش می دهید؟ چقدر از او گزارش می خواهید؟ چقدر دست او را در تصمیمم گیری باز می گذارید؟ سیستم فروش در واقع معماری ارتباط تیم فروش با مدیریت و نظام پاداش و پرداخت در فعالیت های بازاریابی و فروش است. مقصد آنجاست که بیشترین تاثیر مثبت را روی کارایی نیروی های فروش بگذارد.

.

به نیروی انسانی چگونه نگاه میکنید؟ چقدر به فکر آموزش و بهبود مهارت های آنها هستید؟ آیا موافق هستید که توانمند کردن نیروهایتان در نهایت به تقویت کسب و کار  و ماندگاری آن کمک میکند؟ وظیفه یک تیم مشاور در زمینه مدیریت منابع انسانی، شناسایی عارضه ها ، بهبود ارتباط درونی، حل تعارضات سازمانی ، ارائه راه حل برای کنترل و انگیزش پرسنل ؛ همچنین آموزش هایی در زمینه تقویت مهارت های ارتباطی ، آموزش رفتار سازمانی و اتیکت رفتاری، تغییر نگرش و تعهد کاری  میباشد. اگر شرکت یا بیزینسی دارید  که در فکر تطبیق نیروی انسانی با شرایط کاری میباشد ،  یا در فکر تغییر و بهبود در زمینه مدیریت منابع انسانی هستید، شما نسل آینده کسب و کار ها در ایران خواهید بود! کسب و کار هایی بر مبنای پتانسل انسانی و هوشمندی و انعطاف سازمانی.

.

راه های ارتباطی برای مشاوره فروش و بازاریابی در اهواز

شماره تماس:

0916-092-31-60

محل دیدار ما

◊ اهواز ، شهرک صنعتی شماره یک ، ساختمان فنی مهندسی ، واحد 7

◊ اهواز ، خیابان ده پاداد ، مجتمع تجاری اداری هیراد ، طبقه دوم ، واحد 218

ایمیل من

MokhtarRad2@Gmail.com​

تماس با مختار راد

مهم نیست چقدر اشتباه میکنید یا آهسته می روید؛ شما هنوز از دیگر افرادی که تلاش نمی کنند جلوتر هستید.

آنتونی رابینز

چشم انداز من

اقتصادی است که متکی بر دانش و مهارت نیرو های انسانی در تک تک بیزینس ها باشد. بیش از اینکه به هر چیزی مثل نفت و منابع طبیعی و پیمان های استراتژیک بین المللی دل خوش کند به توانمندی اقتصادی همه افراد جامعه بعنوان پایه قدرت و ثبات کشور معتقد باشد. بزرگترین خسران برای یک کشور استفاده نکردن از منابع طبیعی اش نیست بلکه بهره نبردن از پتانسیل انسانی اش است.

ماموریت من

اینست که یک بیزینس با دنیای بهتری از ارتباطات درونی و تلاش های بیرونی پیوند بخورد و بتوانیم با کمک یکدیگر ، یک ترکیب اصولی و پایدار از هدف گذاری ، برنامه دستیابی ، نیروی انسانی و استراتژی بسازیم و برای آن تلاش کنیم. بزرگترین خسران برای یک بیزینس استفاده نکردن از توانمندی های فکری و مهارتی نیروی انسانی اش است.هدف افزایش فروش و پایداری درآمد های یک کسب و کار است.

درباره من

من، مختار راد ، سال هاست در زمینه بازاریابی ، مهارت های ارتباطی و مذاکره تجربه کسب میکنم. مهمترین دغدغه من اثربخشی فعالیت های بازاریابی و ماندگاری نیروی انسانی است.