مختار راد

مشاوره بازاریابی B2B در اهواز

مشاوره مدیریت استراتژیک صنعت پخش

تحقیقات بازار و تدوین مارکتینگ پلن

تیمسازی و طراحی سیستم فروش

مختار راد

مشاوره بازاریابی B2B در اهواز

مشاوره مدیریت استراتژیک صنعت پخش

تحقیقات بازار و تدوین مارکتینگ پلن

تیمسازی و طراحی سیستم فروش

تنیدگی دات آی آر

بازاریابی محتوایی املاک : هدف گذاری

بازاریابی محتوایی املاک : هدف گذاری

این سومین فایل از سلسله فایل های بازاریابی مدرن است که این بار به بحث بازاریابی محتوایی املاک می پردازد. تلاش من در این فایل، این بوده که با تطبیق بین سه ضلع: نگرش بازاریابی مدرن ، استراتژی محتوا و تحلیل قوت و ضعف کارگزاری املاک، یک راهنمایی عملی برای دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا برای مشاوران املاک ایجاد کنم.

این نوشته، مناسب دو دسته از افراد است:

ο اول تیم های تولید محتوا که برنامه دارند تا به صورت تخصصی و نتیجه گرا در زمینه املاک پروژه تولید محتوا بپذیرند.

ο دوم کسانی که در زمینه املاک مشغول فعالیت هستند ، کارشناس فروش املاک هستند، مشاور یا کارگزاری ملکی دارند، اما در مورد دانش کسب و کار هم مطالعه داشته اند و تمایل دارند از بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ برای توسعه کسب و کار خود بهره ببرند. این فایل می تواند نقشه راه و یک راهنمای عملی اولیه برای آنها قرار گیرد.

بطور خلاصه این فایل به معرفی یازده گام فقط برای هدف گذاری و تعیین مسیر می پردازد.

 

برای دانلود فایل PDF روی دانلود⇑ کلیک کنید

۱۶ صفحه

ο چرا برای اجرای بازاریابی محتوایی املاک ، باید لحظه ای درنگ کنیم و فقط بر هدف گذاری تمرکز کنیم؟

۱- از یک طرف معمولا تیم های تولید محتوا و دیجیتال مارکتر ها شناخت عمیق و موشکافانه ای از یک کسب و کار بدست نمی آورند. به همین علت اغلب نمی توانند اهداف سازمانی را به درستی درک و در محتوا سازی پیاده کنند و بر اساس دیفالت ذهنی خود اقدام به برنامه ریزی و تولید محتوا می کنند. و طبیعتا هنر و تلاش آنها در رسیدن کارگزاری املاک به اهدفش ، مثمر ثمر واقع نمی شود. 

۲- از طرفی متخصصان و کارگزاران املاک تجربه عملی در استراتژی محتوا و دیجیتال مارکتینگ ندارند و احتمال زیاد نمی توانند به یک شکل ساختار مند و پخته، اهداف سازمانی را در دیجیتال مارکتینگ پیاده کنند.

به همین علت این PDF ، یک کمک دو سویه به دیجیتال مارکتر ها و کارگزاران املاک است:

هدف گذاری ، بعنوان نقطه وصل دو دیدگاه مدیریتی و بازاریابی

امید دارم راهنمایی های این فایل برای افزایش درآمد و پیشبرد اهدافتان در بازاریابی محتوایی املاک یا مشاوره دیجیتال مارکتینگ املاک مفید باشد.

آشنایی با سرفصل های PDF :

  1. هدف های کلان
  2. انواع ملک از نظر بازاریابی
  3. روش های متداول بازاریابی املاک
  4. تحلیل ابعاد مختلف محصول در بازاریابی املاک
  5. سوالات استراتژیک بازاریابی املاک
  6. سوالات بنیانی در بازاریابی املاک
  7. اهداف تاکتیکال
  8. تحقیقات بازار
  9. اعتماد سازی
  10. برند شخصی
  11. انعکاس برند در محتوا

برای دانلود فایل PDF روی دکمه ⇑ کلیک کنید

۱۶ صفحه

 

مطالب مرتبط:

بازاریابی تک به تک PDF

بازاریابی مدرن در مقابل بازاریابی ارتدکس PDF

دیجیتال مارکتینگ قوی چگونه است؟

↵ مشاوره فروش و بازاریابی در اهواز

↵ یک کلید مهم در مشاوره بازاریابی شرکت ها

برچسب ها:
درج دیدگاه